توسعه بومی‌سازی فناوری اینترنت اشیاء با همکاری کره‌ای‌ها در ایران

به گزارش خبرآنلاین، اسکات جونگ قائم‌مقام و مدیر آسیا-خاورمیانه ال‌جی در پاسخ به خبرنگار خبرآنلاین گفت تجربه خوب این کمپانی درباره محصول «پرشیا سولاردوم» نشان داد با توجه به بازار اختصاصی ایران می‌توان دست به بومی‌سازی کالاهای موردعلاقه مردم زد.

وی به‌اضافه کردن منوی خشکبار سازی دستگاه «پرشیا سولاردوم» پس از مطالعه در بازار ایران اشاره کرد و افزود با آزمایش دستگاه در خانه‌های ایرانی توسط آشپز ایرانی و بررسی بازخورد آن تجربه موفقی کسب کرده و این دستگاه که در ایران پرفروشترین مایکروویو نیز هست، توسعه دادیم.

وی درباره توسعه محصولات هوشمند خانگی با محوریت زبان فارسی افزود هرچند در حال حاضر زیرساخت‌ها برای توسعه اینترنت اشیاء درایران کافی نیست، اما به‌محض توسعه این بخش، سعی خواهیم کرد پلتفرمی ویژه زبان فارسی را به‌عنوان دستیار صوتی دیجیتال تعریف کنیم تا نسل بعدی محصولات ال‌جی بر اساس اینترنت اشیاء قابل‌استفاده در ایران باشد.

مدیر خاورمیانه محصولات ال‌جی، درباره سری سیگنیچر که محصولات پریمیوم محسوب شده و در حال حاضر بسیار هم گران هستند، گفت: ما ابتدا سری سیگنیچر را در بازارهای دست بالا باقدرت بالای خرید مانند آمریکا و کره جنوبی عرضه کردیم تا عکس‌العمل کاربران را ببینیم و پس از دریافت فیدبک مثبت، متوجه شدیم که استقبال خوبی شده است اما قرار است برای بازار ایران برخی محصولات را با همان کیفیت و البته با قیمت پایین‌تر عرضه کنیم. قرار است لباسشویی سری جی پلاس را به همین سیاست در ایران عرضه کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =